Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Σταθερότητα και ανάπτυξη; Λάθος! Ανατροπή και γκρέμισμα!




Ενημερώθηκα για το πρόγραμμα "σταθερότητας και ανάπτυξης" που παρουσίασε σήμερα ο ΓΑΠ.

Απογοήτευση.

Θα ρωτήσουν πολλοί, "τι περίμενες";

Και θα το ρωτήσουν αυτό, όχι από αγνή (!) απογοήτευση αλλά από μία αρωστημένη μανία να εντάξουν αυτοί την δικιά μου απογοήτευση σε όποιαδήποτε γαμημένα ξεπερασμένη ιδεολογία αυτοί γουστάρουν. Δεν δουλεύει αυτό το σύστημα με μένα μάγκες. Όχι πιά. Έχω το δικό μου μυαλό - δεν χρειάζομαι άλλα, πεθαμένα να με οδηγήσουν.

Τι περίμενα λοιπόν;
Να τι περίμενα:

- Να πέσει μαχαίρι σε όλες τις δαπάνες του Δημοσίου
- Να καταργηθούν όλες οι άχρηστες επιτροπές
- Να περικοπούν τα επιδόματα και οι μισθοί στους Δημόσιους υπαλλήλους - όπου αυτοί ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο νούμερο. (Προσωπικά ακόμα και το διχίλιαρο καθαρά το θεωρώ μεγάλο νούμερο). Πάντως, το 10% περικοπών, που ανακοινώθηκε, είναι εξωφρενικά μικρό ποσοστό και κατά πάσα πιθανότητα θα κοπεί από τους πολλούς και όχι από αυτούς που πρέπει.
- Γενικά αντί για φόρους επί φόρων, περίμενα πολύ δραστικότερη περικοπή δαπανών. Και με δεδομένο ότι έχουμε καταφέρει να ξοδεύουμε το 50 περίπου τοις εκατό των δαπανών σε μισθούς Δ.Υ, από εκεί ΠΡΕΠΕΙ να εξοικονομηθεί ένα μεγάλο ποσό.
- Και κάτι επίκαιρο: Για τους αγρότες που ετοιμάζονται να κλείσουν (πήγα να γράψω: Τα Τέμπη, αλλά αυτά πάνε, μας τελείωσαν) τους δρόμους, ήθελα να ακούσω (δήλωση τουλάχιστον) να μην διανοηθούν να κατέβουν και να διεκδικήσουν πράγματα, τουλάχιστον για τα επόμενα 3-4 χρόνια. Αλλιώς, ΜΑΤ, αλύπητα. Γιατί τα έχω δει ΠΩΣ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝΕ τα πεντοχίλιαρα και που τα "επένδυαν" οι αγρότες γαμώ το στανιό τους. Πιτσιρικάς ήμουνα κι ερχότανε ο ταχυδρόμος στο χωριό και μοίραζε τις επιδοτήσεις στο καφενείο. Όταν οι δικοί μου γονείς δουλεύανε 18 ώρες την ημέρα στην Αθήνα.

Αγρότης και δεν βγαίνεις; Πούλα τα χωράφια ρε μεγάλε και κάνε κάτι άλλο. Στα αρχίδια μου δηλαδή που δεν βγαίνεις. Εσύ, έχεις καμμιά σκασίλα αν εγώ δεν βγαίνω; Αντε γαμήσου, κάνε κάτι άλλο παλιοπαπάρα, ανεύθυνε, μαλάκα. Που θές να πάρεις και επιδότηση για να κάθεσαι 6 μήνες τον χρόνο. Ξετσίπωτε! Σου δώσαμε επιδότηση. Τι την έκανες ΡΕ; Αγροτικό, τρακτέρ και φιάλες ουίσκυ; ΦΕΡΤΑ ΠΙΣΩ ΡΕ.

Σορυ για το λεξιλόγιό μου, αλλά για αυτό την έχω βάλει την γαμημένη την προειδοποίηση στο μπλόγκερ, για να την δεί όποιος σοκάρεται και να φύγει. Όποιος μπεί (και έυχομαι να είναι αγρότης ή δημόσιος) καλά να πάθει. Και λίγα του σούρω, τέτοιο άχτι που τους έχω.

Γενικότερα, η ανάταξη της οικονομίας μας θα πρέπει να οδηγήσει σε μία καλύτερη θέση, με καλύτερες προοπτικές την χώρα. Μέτρα πυροσβεστικά, με ορίζοντα τριετίας, δεν λύνουν το πρόβλημα. Ούτε η διοικητική μεταρύθμιση, ούτε ο νέος εκλογικός νόμος (που η κυβέρνηση χαλάει υπερβολικά πολύ δύναμη, σε άσχετη και άκαιρη χρονική στιγμή) μας καίνε αυτή την στιγμή.
Αλλά, αντίθετα μας καίει η οικονομία.

Προκειμένου να ληφθούν πάλι ημίμετρα, αυτά να τα πληρώσουν πάλι οι γνωστοί μαλάκες (βλέπε μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα) και σε 5 χρόνια να ξαναβρεθούμε στα ίδια σκατά, καλύτερα να μας φέρουν τον Γερμανό ή τον Δανό γαμιά τεχνοκράτη, να μας ξεσκίσει μία και καλή, μπας και τελικά μείνει κάτι.

Γιατί πολύ απλά, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος. Εγώ προσωπικά, δεν έχω να φοβηθώ ΤΙΠΟΤΑ. Ούτε εργασιακή ασφάλεια έχω, ούτε μόνιμη δουλειά, ούτε κρυφά εισοδήματα, ούτε "άδηλους" πόρους. Και το καλύτερο: Δεν έχω χρεωθεί σαν εσάς τους μαλάκες για τα επόμενα 917 χρόνια για να πάρω σπίτι, ή για να πάω διακοπές. Ελάτε παιδιά, κοπιάστε και με την ευχή μου. Από άλλους θα τα πάρετε. Επιτέλους δηλαδή.

ΚΑι αν μου λέτε "μόνο την πάρτη σου σκέφτεσαι ρε μαλάκα", απαντάω ναι ρε μαλάκες, άντε γαμηθείτε, μόνο την πάρτη μου σκέφτομαι. Όπως κάνετε κι εσείς χρόνια τώρα, πάντα, και μετά μου τσαμπουνάτε "φταίμε όλοι, και εμείς που ζητάμε το ρουσφέτι και που λέρώνουμε τις παραλίες και , και, και...)

Ε λοιπόν, άντε γαμηθείτε. Μην κρίνετε από τα δικά σας χάλια και εμένα. Γιατί σε ότι με αφορά, ούτε έκλεψα φόρους, ούτε δάσος και παραλία λέρωσα, ούτε με κόκκινο πέρασα, και για τον Ασωπό αγωνίστηκα (την ώρα που εσείς πίνατε καφέ στην δίπλα καφετέρια) και για την κλιματική αλλαγή, και καταγγελία για αδιαφορία υπαλλήλου έκανα και προσπάθησα πραγματικά να είμαι υπόδειγμα πολίτη. Όχι γιατί μου το επέβαλε κάποιος νόμος, αλλά γιατί κάθησα και σκέφτηκα και ΕΠΕΛΕΞΑ να φέρομαι έτσι. Αντε γαμηθείτε λοιπόν, μην κρίνετε εξ' ιδίων τα αλλότρια.

Και στο κάτω κάτω, και στην ανεργία έχω κάνει, και απλήρωτος για μήνες έχω μείνει στον ιδιωτικό τομέα, και ούτε έχω να συντηρήσω τις κουρσάρες, τις βιλάρες και τις Φιλιπινέζες. Θα χάσω το κινητό και το ιντερνετ; Πφφφ! Απώλεια! Ε, ένα δελτίο ή ένα συσσήτιο να φάμε κάτι, θα υπάρχει. Εδώ υπάρχει στην Αϊτή. Και στο κάτω κάτω, αν ακόμα και τότε δεν δούμε προκοπή, μετανάστευση. Ευτυχώς, πληροφορικάριος είμαι, κάποιος θα μου δώσει μία εργασία της πλάκας, σε ένα πραγματικά προοδευμένο κράτος όπως η Σλοβακία, η Τσεχία, η Πολωνία ή το Νακόρνο Καραμπάχ. Γιατί, αν δεν το έχετε καταλάβει, σε διαφάνεια και προοπτικές της οικονομίας και σε επιχειρηματικό περιβάλλον, είμαστε ΚΑΤΩ από αυτές τις χώρες.

Τουλάχιστον εκεί δεν θα έχω τους κερατάδες πολιτικούς να προσπαθούν να κάνουν ότι δεν τρέχει τίποτε και να μην αρθρώνουν ούτε μία λέξη αυτοκριτικής. Και να προσπαθούν με γιούρια και "αέρα" να με πείσουν για την "προσπάθεια των Ελλήνων" και διάφορα τέτοια χαζά πατριωτικά.

Και αν όλα τα παραπάνω ακούγονται μισελληνικά, σας πληροφορώ ότι: ΠΡΩΤΟΝ, δεν υπάρχουν μισέλληνες και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ότι είναι πολύ περισσότερο πατριώτης από ότι οι κερατάδες που κουνάνε τις σημαίες.

Δεν υπάρχουν κόμματα, δεν υπάρχει διανόηση, είστε ρε παλιοπούστηδες ο καθένας για την πάρτη του. Ακόμα και την πατρίδα, ακόμα και την κρίση, ακόμα και τον θανάσιμο κίνδυνο προσπαθείτε να τον εκμεταλευτείτε.

Δεν θα σας αφήσω. Ακόμα και με αυτοκαταστροφική μανία, δεν θα σας αφήσω. Θα χάσουμε όλοι.

Όχι για άλλον λόγο. Αλλά για να έχω την τελευταία ευχαρίστηση ότι τουλάχιστον ΜΙΑ φορά ΧΑΣΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.

Ψόφησε η αγελάδα που αρμέγατε, κάηκε το μποστάνι που κλέβατε, στέρεψε το πηγάδι που πίνατε.

Είστε μόνοι σας. Τέρμα τα κορόιδα. Για να δούμε τώρα τι σκατά θα κάνετε.

ΚΑι μην μου μιλήσετε για κοινωνικούς αγώνες. Δεν ξανακαπελώνομαι ρε μαλάκες συριζίτες, πασόκοι, κουκουέδες και παλιοφασίστες. Σκατά τα κάνω και μόνος μου άμα γουστάρω. Άντε γαμηθείτε κι εσείς και ειδικά η αριστερά. Συνδικαλισμός λέει! Ουστ! ρουφήχτρες.


ΥΓ. Η φωτό, είναι έτσι, για ξεκάρφωμα. Και φυσικά, οι αγρότες και οι Δ.Υ δεν είναι οι μόνοι που μου φταίνε. Αλλά θα ήταν μία καλή αρχή...

3 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Τι να πω Ντιπ μου! Χειμαρρος και μαλιστα τοσο δικαιολογημενος, που δεν εχω κατι να αντικρουσω...Χωρις να βαζω ολους του Δ.Υ. και ολους τους αγροτες στο ιδιο τσουβαλι!Ομως παραπαει πια να φωναζουν τα προβατα, να φωναζουν και οι λυκοι!
Και οχι, δεν υπηρξα τοσο υποδειγματικη πολιτης οπως περιγραφεις, αλλα εκανα και εγω την προσπαθεια μου, που δεν ανταμοιφθηκε ποτε απο πουθενα!
Σκατα λοιπον εχουμε γινει, αλλα ΟΚ, ουτε κι εγω χρωσταω κι αν χρειαστει ζω και σε μικροτερο σπιτι η τα βρονταω ολα και παω στα βουνα! Ευτυχως, εχω μαθει να παταω στα ποδια μου και δεν κολωνω να ξεκινησω απο το μηδεν παλι! Να δω καποιοι αλλοι καλομαθημενοι τι θα κανουν...

DPurpler είπε...

Γειά σου Χριστίνα κι ευχαριστώ. Κι εγώ δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι, αλλά ρε γαμότο πού ήτανε όλοι αυτοί όταν έβλεπαν γύρω τους την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και μερικά λαμόγια να βγάζουν λεφτά που ούτε στον ύπνο μας δεν τα έχουμε δει εμείς; Και τι σκατά συνδικαλιστές εκλέγουν; Γιατί φτιάχνουν οι ίδιοι επιτροπές που αθωώνουν τους επίορκους συναδέλφους τους σε όλες τις ΕΔΕ; Αν κάπου ισχύει το "φταίμε κι εμέείς όμως που...", αυτή είναι η περίπτωση και όχι η δικιά μας. προσπαθούν να φορτώσουν σε εμάς όχι μόνο τον λογαριασμό αλλά και τις ενοχές για την κατάσταση της χώρας. Ρε δεν πάνε να γαμηθούνε; No prayer for the dying!

Hades είπε...

Δυστυχώς νομίζω ότι το σημείο στο οποίο έχεις το περισσότερο δίκιο (ρεαλιστικά ως προς το μέλλον εννοώ) είναι το περί Δανού τεχνοκράτη. Μόνο αν έρθουν οι ξένοι θα σταματήσουν όλα αυτά τα αισχρά παρατράγουδα με τις απεργίες, τους αποκλεισμούς και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Το κακό είναι ότι μέχρι να γίνει αυτό τα πράγματα μάλλον θα έχουν χειροτερέψει κι άλλο. Χώρια την όση ξεφτίλα φυσικά, αφού στο ενδιάμεσο θα έχουμε βγει εκτός από υπερχρεωμένοι και παντελώς ανίκανοι. Δυστυχώς δεν έχουμε μάθει να μην κοιτάμε μόνο την πάρτη μας.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, στα περισσότερα δηλαδή, παρόλο που σε βρίσκω λίγο υπερβολικό σε κάποιες αντιδράσεις. Μάλλον είναι προσωπικά γούστα όμως.

Related Posts with Thumbnails